قیمت ظروف ملامین

قیمت ظروف ملامین 

قیمت ظروف ملامین طیف وسیعی دارد که بسیاری از آنها قیمت های مقرون به صرفه ای دارند که می توانید در هزینه ها با خرید ظروف ملامین صرفه جویی کنید. چطور؟ همانطور که میدانید این ظروف مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارند و اگر از دستتان بیفتد ، یا داخل ماکروویو بگذارید هیچ اتفاقی برایش نمی افتد.

ولی ظروف چینی همچنین ویزگی ندارند وقتی به زمین می افتند هزار تیکه می شوند (وقتی هم تیکه هاش را جمع میکنیم بازم تا یک هفته تکه هاش باقی میمونه باید جمع کنیم 😁 ) . ساخت و ساز با دوام ملامین به معنای استفاده بهتر در زمان طولانی است. دیگر لازم نیست بعد از چند وقت هزینه کنید و بشقاب ، فنجان و .. جدید بخرید.

قیمت ظروف ملامین-کسری یزد

چگونه از ظروف ملامین مراقبت کنیم؟

راهی برای مراقب از ظروف ملامین وجود دارد که تلاش کنید آن ها را انجام دهید تا در مدت طولانی بتوانید از آنها استفاده کنید :

› اگر قبل از قرار دادن آنها در ماشین ظرفشویی ، نیاز به خیس کردن ظروف ملامین دارید ، از پاک کننده با کیفیت بالا قبل از شستشو استفاده کنید.

› از چاقوهای دنده دار برای بریدن میوه ، استیک و .. روی ظروف ملامین استفاده نکنید.

› ظروف ملامین را داخل فرهای قدیمی قرار ندهید.

› برای گرم کردن غذا داخل ماکروویو استفاده از ظروف ملامین توصیه نمیشود.

› برای شسشتوی ظروف ملامین بهتر است از پاک کننده های زبر ، سیم های فلزی ، استفاده نکنید. برای تمیز کردن کافیست از یک اسکاچ های ابری و نرم استفاده کنید به راحتی تمیز می شود.

› از وایتکس و مواد سفید کننده دیگر برای تمیز کردن ظروف ملامین استفاده نکنید.

پخش عمده ظروف ملامین با قیمت مناسب!

تولید کننده کسری یزد ظروف ملامین را به صورت عمده تولید می کند که می توانید در تعداد بالا خریداری کنید و این را هم میدانید که خرید ظروف ملامین در تعداد بالا باعث میشود در هزینه های خود صرفه جویی کنید. هر تعدادی که ظروف ملامین احتیاج داشتید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *